Andrzej Wajda i Krystyna Zachwatowicz poznali się w 1971 roku, kiedy reżyser szukał kogoś, kto pomoże mu przy scenografii do spektaklu Biesy w Starym Teatrze. Piotr Skrzynecki, twórca Piwnicy pod Baranami i przyjaciel Wajdy, polecił mu wtedy Krystynę Zachwatowicz. To jedno spotkanie stało się początkiem wspólnego życia, miłości i owocnej współpracy teatralnej, filmowej i społecznej.
Muzeum Manggha i 3 nowe wystawy To wszystko d się zrealizować Krystyna Zachwatowic-Wajda,Andrzej Wajda
W tym wszystkim pojawiła się jeszcze drugie uczucie – miłość do Japonii i sztuki tego kraju. Andrzej Wajda po raz pierwszy zachwycił się drzeworytami z kolekcji Jasieńskiego podczas wystawy prezentowanej w Sukiennicach podczas okupacji, w 1944 roku. Tymi samymi zbiorami zainspirowała się dwadzieścia pięć lat później Krystyna Zachwatowicz, pracując nad projektami kostiumów i scenografii do Madame Butterfly w Teatrze Muzycznym (dziś Opera Krakowska). Kiedy w 1987 roku Andrzej Wajda otrzymał nagrodę Kioto, przyznaną przez Fundację Inamori postanowił przeznaczyć całość otrzymanej kwoty na budowę Muzeum. Zgodnie z ideą Fundatorów Centrum Manggha (dzisiejsze Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha) miało stanowić dom dla zgromadzonej przez Feliksa „Mangghę” Jasieńskiego kolekcji sztuki Dalekiego Wschodu.
Wystawa To wszystko da się zrealizować zorganizowana z okazji 30-lecia powstania Muzeum Manggha jest hołdem dla Fundatorów Instytucji, Andrzeja Wajdy i Krystyny Zachwatowicz-Wajdy, oraz opowieścią o ich życiu i twórczości. Podział przestrzeni na dwie linie biograficzne pozwala zaprezentować bohaterów nie tylko jako wybitne twórcze osobowości, ale także jako zgrany duet zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. Ekspozycja została podzielona na siedem rozdziałów. Pięć z nich dotyczy życia prywatnego, początków działalności artystycznej, kina, teatru oraz działalności społecznej. Dwa ostatnie, zamykające wystawę rozdziały stanowią odniesienie do fascynacji japońską sztuką i podróży Fundatorów do Japonii oraz historii powstania Muzeum Manggha. Treść wystawy opiera się na materiałach archiwalnych takich jak: dokumenty, scenopisy, projekty, dokumentacje spektakli i produkcji filmowych, fotografie z prywatnych zbiorów artystów. Całość wzbogacona jest koncepcjami scenografii, kostiumami zaprojektowanymi przez Krystynę Zachwatowicz, notatkami i rysunkami Andrzeja Wajdy do projektów filmowych i teatralnych oraz materiałami o charakterze multimedialnym