michal-pirog-i-rzeczniczka-prasowa-wwf-w-akcji-audiorivergoesgreen

Michał Piróg i rzeczniczka prasowa WWF w akcji #audiorivergoesgreen

Audioriver kontynuuje ekologiczną akcję edukacyjną. W drugim odcinku gośćmi Festiwalu są Michał Piróg – ambasador WWF i Katarzyna Karpa-Świderek – rzeczniczka prasowa WWF. Tematem miesiąca jest ochrona zwierząt i bioróżnorodność. Premiery AUDIORIVER GOES GREEN odbywają się w każdy poniedziałek o godzinie 19:00.

W wyniku działalności człowieka na całym świecie masowo znikają ekosystemy. Miliony gatunków zagrożonych jest wyginięciem. Ale mamy także inny, rosnący problem: coraz większy brak biologicznej różnorodności gatunków. Według ostatnich danych aż 70% żyjących na Ziemi ptaków to kury.

Tym razem będziemy rozmawiać o bioróżnorodności. Dlaczego zróżnicowanie gatunków jest ważne dla człowieka? Co robić, żeby dbać o bioróżnorodność? Jak wygląda dzisiaj przemysłowa hodowla zwierząt i jaki ma wpływ na środowisko? Czy nasze codzienne wybory konsumenckie mają znaczenie? O tym wszystkim porozmawiam z naszymi gośćmi: Michałem Pirógiem i Katarzyną Karpą–Świderek – mówi Jagna Niedzielska, ekoambasadorka Audioriver.

Katarzyna Karpa-Świderek pełni rolę rzeczniczki prasowej w zespole Fundacji WWF. Przez ponad 10 lat prowadziła programy publicystyczne i informacyjne specjalizujące się w tematyce ekonomicznej, społecznej i ekologicznej. Od lat angażuje się w akcje broniące praw zwierząt. Michał Piróg jest polskim tancerzem, choreografem, prezenterem telewizyjnym, aktorem, i aktywistą społecznym. Od 15 lat współpracuje z Fundacją WWF. Zaangażowany był m.in. w takie akcje, jak ”SOS dla Świata”, “#Naprawdestraszne”, czy “Godzina dla ziemi”.

WWF to jedna z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Działa od ponad 50 lat w ponad 150 krajach. WWF Polska działa na rzecz ochrony rzek, lasów oraz zagrożonych gatunków, m.in. wilków, rysi, niedźwiedzi, a także żyjących w Morzu Bałtyckim fok i morświnów. Prowadzi też działania edukacyjne i promuje rozwiązania prawne, które mogą pomóc w powstrzymaniu zmian klimatu.

#audiorivergoesgreen to edukacyjna akcja festiwalu Audioriver, której celem jest zwrócenie uwagi na najbardziej palące tematy ekologiczne – m.in. ochronę zwierząt, marnotrawstwo jedzenia, czy fast fashion. Ambasadorka festiwalu, Jagna Niedzielska, co miesiąc rozmawia z ekspertami i ekspertkami w danych dziedzinach i wspólnie z nimi odpowiada na najważniejsze pytania, edukuje oraz apeluje do działania na korzyść ochrony środowiska.

W każdy lipcowy poniedziałek o godz. 19:00 na Facebooku festiwalu Audioriver pojawią się fragmenty rozmowy, które odpowiedzą na te i inne najbardziej nurtujące pytania w kwestii ochrony świata zwierząt. W dyskusji z Jagną Niedzielską udział wzięli: rzeczniczka prasowa fundacji WWF – Katarzyna Karpa-Świderek oraz ambasador WWF, Michał Piróg.

Partner merytoryczny: Koalicja Klimatyczna

Fundacja Jest Akcja! jest organizatorem festiwalu Audioriver.

15 edycja Festiwalu, która odbędzie się między 23–25 lipca 2021 roku, rozszerzona została o dodatkowy dzień – 1 sierpnia w Płocku. Dwudniowe i trzydniowe karnety zakupione na Audioriver 2020 zachowują swoją ważność na festiwal w nowej dacie. Ich posiadacze mogą poszerzyć swoje wejściówki o dodatkowe dni. Bilety na 3. dzień festiwalu kosztują 80 zł, a wstęp na 4. dzień Audioriver to 65 zł. Informacje na ten temat można znaleźć na stronie ebliet.pl.

Partnerzy festiwalu: Płock, POKiS
Sponsorzy festiwalu: BURN Energy Drink, True Music, VYPE, Lech
Partnerzy medialni festiwalu: TVP Kultura, 4funTV, muno.pl, Co jest grane 24, Papaya.Rocks, Mówią na mieście, NOIZZ, onet.pl
Opieka medialna: SZUSTOW. Kultura i komunikacja

Michał Piróg i rzeczniczka prasowa WWF w akcji #audiorivergoesgreen

Michał Piróg i rzeczniczka prasowa WWF w akcji #audiorivergoesgreen

Emisja premierowych odcinków #audiorivergoesgreen: 6, 13, 20, 27 lipca o godz. 19:00 na: www.facebook.com/audioriver

Szczegóły na : www.audioriver.pl/
Link do FB: www.facebook.com/audioriver/videos/273316980432043/

VOD

Informacje kulturalne, 23.04.2025

Informacje kulturalne, 16.04.2025


FACEBOOK / / INSTAGRAM / YOUTUBE